60 Години Извонредност: Осврт во наследството на МЛО!

Ноември 1964 година, беше денот кога започна едно многу долго патување. На овој датум, MLO Products беше основана како подружница на Genisoy Food Company, Inc. Првично, MLO започна како бренд за спортска исхрана со фокус на протеини од соја, пијалоци и барови. Главната цел на нејзината прва линија на додатоци беа спортисти на возраст меѓу 15 и 40 години и широка публика на потрошувачи кои се свесни за здравјето.

Подоцна, МЛО беше активно вклучена во универзумот на фитнесот и бодибилдингот, поддржувајќи различни престижни натпревари, како и индивидуални натпреварувачи од различни континенти. Во денешно време, MLO е одобрен како бренд на најсилните атлети на светот, кревачи на тешки товари, моќни спортисти и силни атлети. Покрај тоа, од 2016 година, МЛО е официјален партнер на Лигата на шампионите на Strongman - Champions League за натпреварување на најсилни луѓе со 16 Гран-при настани емитувани ширум светот со вкупен досег од над 1 милијарда гледачи.

МЛО остана лојална на својата прогресивна природа повеќе од половина век. Секогаш во потрага по врвни технологии и уникатен дизајн, компанијата создаде неколку ремек-дела на додатоци низ годините. Дури и до ден-денес, прекинатите иконски производи како Mus-L Blast, Hardbody Gainer 3600 и Brown Rice Protein имаат значителна база на фанови. Не само тоа - нивните оригинални стари пакувања можеа да се најдат на продажба во специјализирани онлајн форуми и продавници.

Како компанија за спортски додатоци, MLO постојано демонстрираше способност за тимска работа и соработка. Способноста да комуницирате и да добивате повратни информации од професионалните спортисти и секојдневните љубители на фитнесот и обожавателите е клучен дел од филозофијата на брендот. Затоа, редовното учество на изложби поврзани со бизнисот, фитнес настани и натпревари во бодибилдинг стана солидна традиција. MLO беше присутен со своите производи на Arnold Classic, FIBO Germany, NPC Worldwide Balkan Grand Prix, IFBB Балканското првенство, само за да наведеме неколку. Во 1996/1997 година, МЛО ја иницираше наградата MLO All American Strength Team за да ги прослави најдобрите спортисти од колеџот. Од 2000 до 2004 година, компанијата беше водечки спонзор на MLO Olympia - викенд за напорна физичка кондиција во Унгарија, а во 2017 година - Дијамантски спонзор на Arnold Classics Europe.


Можеме да продолжиме и да избираме најважни моменти од досегашното работење на МЛО, но иднината е наш главен приоритет. Иако сме исклучително благодарни што имаме такво наследство на нашите рамења, претпочитаме да останеме фокусирани на нашите најнови потфати и раст. Ние веруваме дека најдобриот начин да се почитува долгата историја на MLO е да се создадат нови, иновативни додатоци со високи стандарди. Доволно сме среќни што живееме во време кога технологиите постојано се развиваат, овозможувајќи ни да ја рафинираме секоја формула и краен производ. Единствената цел на нашата постојано растечка линија на суплементи е да го постигнеме совршениот баланс на квалитет и цена. Вие, нашите клиенти, заслужувате ништо помалку.

Затоа, за да прослави уште една пресвртница во својата историја, MLO International со гордост го објавува лансирањето на својата најнова линија - MLO Classic. Како што сугерира името, оваа линија ги содржи само најважните производи во секој режим на вежбање. Инспириран од златното доба на бодибилдингот, MLO Classics го фаворизира минималистичкиот дизајн на своите пакети, лого и формули. Без светкави бои или огромна матрица на состојки во производите, само најдобрите класични додатоци во комбинација со највисоките стандарди на MLO за вкус, квалитет и ефикасност. Придружете ни се додека го растеме нашето семејство на производи и ајде да истражиме заедно што носи иднината. Предупредување - со нашиот следен проект целиме кон ѕвездите, буквално!