Добродојде, Гостин
Ве молиме Најавете се или Регистрирајте се.    Ја заборавивте лозинката?

Помош околу тренинг програма за маса
(1 viewing) (1) Guest
Go to bottomPage: 1
TOPIC: Помош околу тренинг програма за маса
#34004
Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 9 Months ago Karma: 0
Имам 17год. , вежбам 1.5 година и имам качено за тоа време 6-8кг. мускулна маса..Моментално сум 180цм 78кг , сакам уште мускулна маса до кај 90кг (само не знам колку ќе ми личи..) па ќе се дефинираме до 80-85кг. и mission completed..После само одржување и со тек на време пак ќе се зголемуваме...Имам користено Mutant Mass 6.8кг , Protein Isolate i LEUTOR AMINO-CORE 120капсули..Најголема промена видов од гејнерот и од него највеќе добив на килограми , покрај исхраната..Сега планирам од септември исто Mutant Mass и Creatine комбинација , потоа одмор 1 месец и пак Creatine што ќе ми остане во комбинација со Mutant Whey .. Имам проблем со гради и бицепс..Градите ми добија некој облик каде-каде разлика од прв пат ама никако да се напумпаат , само цртата ја има оздола и тоа е .. како у ширина да идат , а не се пумпаат .. Бицепсот пак никако да се зголеми , 38цм обем и натаму никако..и покај тоа што имам стрии на бицепс .. не е голем , а од кај испука не знам хаха .. Сакам да добијам совет и мислење околу ова севкуно .. Ќе ви ја напишам тренинг програмата , па исправете ме кај мислите дека е лоша шемата..Немам многу сила кога вежбам раце , а обично за секоја мускулна група правам 12-14 серии (4 вежби по 3 серии - повторувања 10,8,6).. Сакам да знам на колку време да ги менувам вежбите оти има доста вежби различни за секоја мускулна група и како да ги комбинирам вежбите со едно-рачни тегови и сајли оти скоро сите вежби ми се строго шипки (слободна тежина)..Поздрав

Пон. Гради и стомачни
Вто. Бицепс и Трицепс
Сре. одмор
Чет. Грб и трапез и стомачни
Пет. Раме и нозе
Саб. и нед. одмор..
Кардио шат-пат кога не ме мрзи и кога имам време..
ETX
Train hard or go home to your mammy!
Junior Boarder
Posts: 25
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Kumanovo Birthday: 03/04
The administrator has disabled public write access.
 
#34037
Re:Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 9 Months ago Karma: 0
Ако сакаш да оптимизираш мускулен раст,програмва не ти е добра.
Програма што има вежбање само за раце не е оптимизирана за почетник.
Бидејќи фрекфенцијата на тренингот не ти е оптимизирана,преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.
Google HST training и split training.
За причина зашто не ти е оптимизиран тренингот прочитај овде.
www.aworkoutroutine.com/training-each-muscle-group-once-per-week/
А ако сакаш специфична програма што зборувам пробај една од овие програми.

И научи што е максимално повторување и прогресивно оптеретување.
Ако силата не ти напредува не можеш да добиеш повеќе мускулна маса.
Пробувај исто така и 5 х 5 програмата.
Стеф Шеф
Fresh Boarder
Posts: 6
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
vegen4life
Last Edit: 2013/07/24 08:40 By Ѓороски.
The administrator has disabled public write access.
 
#34038
Re:Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 9 Months ago Karma: 150
Стеф Шеф wrote:
Ако сакаш да оптимизираш мускулен раст,програмва не ти е добра.
Програма што има вежбање само за раце не е оптимизирана за почетник.
Бидејќи фрекфенцијата на тренингот не ти е оптимизирана,преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.
Google HST training и split training.
За причина зашто не ти е оптимизиран тренингот прочитај овде.
www.aworkoutroutine.com/training-each-muscle-group-once-per-week/
А ако сакаш специфична програма што зборувам пробај една од овие програми.

И научи што е максимално повторување и прогресивно оптеретување.
Ако силата не ти напредува не можеш да добиеш повеќе мускулна маса.
Пробувај исто така и 5 х 5 програмата.


Ако ги отвориш очите, ќе погледнеш дека дечково има напишано дека има вежбачки стаж од 1,5 години. Каде виде ти почетник па да тресеш глупости?! Според неговиот стаж и стажот кој ти се обидуваш да им го наметнеш на луѓето околу тебе како твој (иако ги криеш годините поминати во теретана, а јас те знам од 2006) ти и он имате исто вежбачко искуство. Плус тоа што го нудиш како искуство и делиш програма:

Стеф Шеф wrote:...преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.

е глупост од причина што кажуваш две дијаметрално спротивни работи. Научни што е сплит систем (поделен) и која е разликата помеѓу тој систем и цело тело тренинг.
Ѓороски
Херкулес, едноставно најдобар.
ХЕРКУЛЕС
Posts: 11538
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male boban.gjoroski herkules Location: Skopje Birthday: 08/07
Last Edit: 2013/07/24 08:45 By Ѓороски.
The administrator has disabled public write access.
 
#34039
Re:Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 9 Months ago Karma: 0
Стеф Шеф wrote:
Ако сакаш да оптимизираш мускулен раст,програмва не ти е добра.
Програма што има вежбање само за раце не е оптимизирана за почетник.
Бидејќи фрекфенцијата на тренингот не ти е оптимизирана,преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.
Google HST training и split training.
За причина зашто не ти е оптимизиран тренингот прочитај овде.
www.aworkoutroutine.com/training-each-muscle-group-once-per-week/
А ако сакаш специфична програма што зборувам пробај една од овие програми.

И научи што е максимално повторување и прогресивно оптеретување.
Ако силата не ти напредува не можеш да добиеш повеќе мускулна маса.
Пробувај исто така и 5 х 5 програмата.


Јас почнав во теретана да вежбам од крајот на 8одд. ама што сум разбирал тогаш..вежбав глупости и без врска серии можеби пола година , а сум вежбал ти што велиш HST - се живо .. Таман кога се опраив како се вежбало стварно 1год. средна ја скршив рака малку над зглоб и одмарав 6месеци таман пола година..Од 2год. средна почнав split - највообичаено и крајно сериозно вежбање се до сега.. и така и ќе продолжам бидејќи е најефикасно .. за нешто по различно има време..А по што заклучи дека програмва не е добра не знам..оваа програма ја користи секој 2 во теретана што вежба..Само некои така по големи си прават drop серии и сл. покомплицирани и потешки вежби и програми..ако се спремаат за натпревари итн. Инаку фала за советот Целта ми беше дали да сменам во вторник да ставам грб и трапез за вежбање , наместо раце , за да имам на крај повеќе сила за раце и повеќе време за одмор..тоа ми кажаа дека ми било огромна грешка што сум вежбал во вторник раце , а понеделник гради и само сакав да прашам дали е точно , дали така да направам..Инаку онака од изгледот и како напредувам сум ептен задоволен..За 1-2год. вежбање од 63кг на 78кг , со само 2-3 суплемента и исхрана за мене е топ...
ETX
Train hard or go home to your mammy!
Junior Boarder
Posts: 25
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Kumanovo Birthday: 03/04
Last Edit: 2013/07/24 11:59 By ETX.
The administrator has disabled public write access.
 
#34177
Re:Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 8 Months ago Karma: 0
Јас реков што е оптимизирано за почетници и за луѓе што сум ги вежбал.
Секогаш има исклучоци и секогаш може да се направи подобра програма.
Затоа секогаш кога почнуваш треба да се предизвикуваш,
Вие можете и со 2 пати неделно да добивате мускулна маса,ако се прави точно и цело време правите прогресивно натоварување.
Причина зашто препорачувам цело тело за мускулна маса е затоа што протеинската синтеза трае 36 часа и телото може пак да се вежба после тој период.
Одмор за почетник може да се прави на секој 2 месец,каде што ја ставам протеинската синтеза на нула и калорискиот внес на одржување.
Тоа ќе овозможи сите мускули да се оправени и да се врати телото на старо.
Како ефект силата ќе се зголеми и ќе биде помотивиран да вежба поинтензивно.
Се надевам дека ви помогнав и се слушаме
Стеф Шеф
Fresh Boarder
Posts: 6
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
vegen4life
The administrator has disabled public write access.
 
#34184
Re:Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 8 Months ago Karma: 2
ETX wrote:
Имам 17год. , вежбам 1.5 година и имам качено за тоа време 6-8кг. мускулна маса..Моментално сум 180цм 78кг , сакам уште мускулна маса до кај 90кг (само не знам колку ќе ми личи..) па ќе се дефинираме до 80-85кг. и mission completed..После само одржување и со тек на време пак ќе се зголемуваме...Имам користено Mutant Mass 6.8кг , Protein Isolate i LEUTOR AMINO-CORE 120капсули..Најголема промена видов од гејнерот и од него највеќе добив на килограми , покрај исхраната..Сега планирам од септември исто Mutant Mass и Creatine комбинација , потоа одмор 1 месец и пак Creatine што ќе ми остане во комбинација со Mutant Whey .. Имам проблем со гради и бицепс..Градите ми добија некој облик каде-каде разлика од прв пат ама никако да се напумпаат , само цртата ја има оздола и тоа е .. како у ширина да идат , а не се пумпаат .. Бицепсот пак никако да се зголеми , 38цм обем и натаму никако..и покај тоа што имам стрии на бицепс .. не е голем , а од кај испука не знам хаха .. Сакам да добијам совет и мислење околу ова севкуно .. Ќе ви ја напишам тренинг програмата , па исправете ме кај мислите дека е лоша шемата..Немам многу сила кога вежбам раце , а обично за секоја мускулна група правам 12-14 серии (4 вежби по 3 серии - повторувања 10,8,6).. Сакам да знам на колку време да ги менувам вежбите оти има доста вежби различни за секоја мускулна група и како да ги комбинирам вежбите со едно-рачни тегови и сајли оти скоро сите вежби ми се строго шипки (слободна тежина)..Поздрав

Пон. Гради и стомачни
Вто. Бицепс и Трицепс
Сре. одмор
Чет. Грб и трапез и стомачни
Пет. Раме и нозе
Саб. и нед. одмор..
Кардио шат-пат кога не ме мрзи и кога имам време..


kako prvo vooci gi tojte slabi muskluni partii i vezhbajgi najprvo koga imas najmnogu engergija i koga si najodmoren . Tochno e deka ima mnogu razlichni vezhi za bilo koja partija ti odberigi tie sho tebe najmnogu ti odgovarat , to e indvidualna rabota taka da ako ti mozhish da imash kvaliteten trening so 2 vezhbi na primer biceps po 5 serii i gledash deka ima napredok nema potreba da dodavash drugi vezhbi,sajli,mashini itn ,to vazhi za site musklulni partii vezhbaj to so ti godi tebe i so to sho imash napredok . Za da imas golemi race i da ja zgolemish silata morash da vezhbash cuchanj,mrtvo,bench..slushaj go MISTER BOBAN GJOROVSKI , imaj frekventni i tochni obroci i kje ja postignish tvojata cel
greene
Senior Boarder
Posts: 40
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.
 
#35582
Re:Помош околу тренинг програма за маса 4 Years, 3 Months ago Karma: 0
Ѓороски wrote:
Стеф Шеф wrote:
Ако сакаш да оптимизираш мускулен раст,програмва не ти е добра.
Програма што има вежбање само за раце не е оптимизирана за почетник.
Бидејќи фрекфенцијата на тренингот не ти е оптимизирана,преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.
Google HST training и split training.
За причина зашто не ти е оптимизиран тренингот прочитај овде.
www.aworkoutroutine.com/training-each-muscle-group-once-per-week/
А ако сакаш специфична програма што зборувам пробај една од овие програми.

И научи што е максимално повторување и прогресивно оптеретување.
Ако силата не ти напредува не можеш да добиеш повеќе мускулна маса.
Пробувај исто така и 5 х 5 програмата.


Ако ги отвориш очите, ќе погледнеш дека дечково има напишано дека има вежбачки стаж од 1,5 години. Каде виде ти почетник па да тресеш глупости?! Според неговиот стаж и стажот кој ти се обидуваш да им го наметнеш на луѓето околу тебе како твој (иако ги криеш годините поминати во теретана, а јас те знам од 2006) ти и он имате исто вежбачко искуство. Плус тоа што го нудиш како искуство и делиш програма:

Стеф Шеф wrote:...преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.

е глупост од причина што кажуваш две дијаметрално спротивни работи. Научни што е сплит систем (поделен) и која е разликата помеѓу тој систем и цело тело тренинг.


Да не отварам нова тема , вежбав од септ. до сега по овој план

ПОн.Гради и стомак
Вторник. Грб и трапез и мртво
Среда. Нозе
Четв. Рамо и подлактица
Петок. бицепс и трицепс
саб. и нед. одмор..

и не гледам некое подобрување на мускулен раст или повеќе сила .. исхраната со оброците ми е средена ама некако планот не ми штима , сакам да чујам мислење од тебе што да сменам околу мускулните групи кој ден што да вежбам и колку дена неделно да имам одмор ? порано имав подобар резултат со овој план

Пон.гради и стомак
Вто.Бицепс и трицепс
Среда одмор
Четв. рамо и нозе
Петок . грб и трапез и мртво
саб. и нед. одмор ..

да се вратам пак на овој план или и овој не е како што треба ? поздрав
ETX
Train hard or go home to your mammy!
Junior Boarder
Posts: 25
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Kumanovo Birthday: 03/04
The administrator has disabled public write access.
 
#36213
Re:Помош околу тренинг програма за маса 3 Years, 2 Months ago Karma: 150
ETX wrote:
Ѓороски wrote:
Стеф Шеф wrote:
Ако сакаш да оптимизираш мускулен раст,програмва не ти е добра.
Програма што има вежбање само за раце не е оптимизирана за почетник.
Бидејќи фрекфенцијата на тренингот не ти е оптимизирана,преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.
Google HST training и split training.
За причина зашто не ти е оптимизиран тренингот прочитај овде.
www.aworkoutroutine.com/training-each-muscle-group-once-per-week/
А ако сакаш специфична програма што зборувам пробај една од овие програми.

И научи што е максимално повторување и прогресивно оптеретување.
Ако силата не ти напредува не можеш да добиеш повеќе мускулна маса.
Пробувај исто така и 5 х 5 програмата.


Ако ги отвориш очите, ќе погледнеш дека дечково има напишано дека има вежбачки стаж од 1,5 години. Каде виде ти почетник па да тресеш глупости?! Според неговиот стаж и стажот кој ти се обидуваш да им го наметнеш на луѓето околу тебе како твој (иако ги криеш годините поминати во теретана, а јас те знам од 2006) ти и он имате исто вежбачко искуство. Плус тоа што го нудиш како искуство и делиш програма:

Стеф Шеф wrote:...преферирам да почнеш сплит тренинг или цело тело тренинг.

е глупост од причина што кажуваш две дијаметрално спротивни работи. Научни што е сплит систем (поделен) и која е разликата помеѓу тој систем и цело тело тренинг.


Да не отварам нова тема , вежбав од септ. до сега по овој план

ПОн.Гради и стомак
Вторник. Грб и трапез и мртво
Среда. Нозе
Четв. Рамо и подлактица
Петок. бицепс и трицепс
саб. и нед. одмор..

и не гледам некое подобрување на мускулен раст или повеќе сила .. исхраната со оброците ми е средена ама некако планот не ми штима , сакам да чујам мислење од тебе што да сменам околу мускулните групи кој ден што да вежбам и колку дена неделно да имам одмор ? порано имав подобар резултат со овој план

Пон.гради и стомак
Вто.Бицепс и трицепс
Среда одмор
Четв. рамо и нозе
Петок . грб и трапез и мртво
саб. и нед. одмор ..

да се вратам пак на овој план или и овој не е како што треба ? поздрав


Освен ако немаш натпреварувачки амбиции или пак не си перфекциониста кој тежнее да обликува што е можно по совршено тело, системот на вежбање не е толку биден фактор. Од тоа што го пиша погоре гледам дека стагнираш а имаш желба за напредување. Мускулен раст...повеќе сила. Се она што ќе се обидам да го обасјнам теоретиски, нема да држи вода, како кога би застанал крај тебе и би те следел во изведувањето на вежбите. Се работи во постигнување на соодветен, висок интензитет при изведување на самите вежби и повторувања. Оптимален број на серии, оптеретување и сл.
Во случајов кај тебе гледам промена само во еден ден, плус/минус одмор. Мене искрено повеќе ми се допаѓа сегашниот систем на тренинг, каде нозете ги вежбаш посебно, со мислење дека правиш предна, задна ложа и листови на еден тренинг.
Ѓороски
Херкулес, едноставно најдобар.
ХЕРКУЛЕС
Posts: 11538
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male boban.gjoroski herkules Location: Skopje Birthday: 08/07
The administrator has disabled public write access.
 
Go to topPage: 1
Moderators: mafmaf

SPORTIX ПОНУДА                                                                                                                                                             


   

     


  


 

Атлета на Македонија 2015

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Понуда