Добродојде, Гостин
Ве молиме Најавете се или Регистрирајте се.    Ја заборавивте лозинката?
Go to bottomPage: 1
TOPIC: DORIAN'S DIET
*
#1726
DORIAN'S DIET 8 Years, 9 Months ago Karma: 150
Според него,
"За да се максимизира зголемувањето на мускулната маса, вашите протеини треба да ги поделите по оброци на секои два саата, а во ова се вклучува и оброкот пред тренинг. Обично вежбам наутро па мојот утрински оброк е сочинет од замена за оброк (шејк) кој во себе содржи висок процент на протеини, амино киселини, минерали и мал процент на јаглени хидрати. Овој оброк е 90 минути пред тренинг. Ако вие планирате оброк пред тренинг, не епроблем да тој биде составен од пилешко бело (протеини) ориз или компири (јаглени хидрати) и зелен зеленчук.
Веднаш после тренинг, пијам јагленохидратен пијалок кој го подигнува нивото на инсулинот и кој ми помага во транспортот на аминокиселините и гликогенот во мускулите. Овој оброк е сошинет од 75% прости јаглени хидрати и 25% брзо дигестирачки протеини.
Најголемата грешка која ја прават поголемиот дел на билдерите е конзумирање на големи количини јаглени хидрати пред тренинг со цел да внесат поголемо количество извор на енергија како би ги издржале силните тренинзи. Ова е најголмета грешка која доведува до пад на концентрацијата на чеќерот во крвта и до губење на силата за време на вежбањето.
Ова емојот план на исхрана, кој е создаден после долги години на мои истражувања.
Ѓороски
Херкулес, едноставно најдобар.
ХЕРКУЛЕС
Posts: 11538
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male boban.gjoroski herkules Location: Skopje Birthday: 08/07
The administrator has disabled public write access.
 
Go to topPage: 1
Moderators: 1van, mafmaf

SPORTIX ПОНУДА                                                                                                                                                             


   

     


  


 

Атлета на Македонија 2015

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Понуда