Добродојде, Гостин
Ве молиме Најавете се или Регистрирајте се.    Ја заборавивте лозинката?
Go to bottomPage: 123
TOPIC: Креатин
#32636
Re:Креатин 5 Years ago  
дали креатинот можат да го користат и жени ме интересира мене за намалување на телесна тежина со вежбање на кардио(трчање) ми имаат кажано дека креатинот ги задрзува течностите во организмот и на знам ти шо ке сум качела на тежина ако го конзумирам и не сум смеела да пијам кафе?
elenabitola

The administrator has disabled public write access.
 
#32640
Re:Креатин 5 Years ago  
Skeptic wrote:
Vo vrska so dozite i faza na polnenje istoto go znam i jas, znachi otprilika efektot na kreatinot se osekja posle 2-ta nedela. A inaku jas lichno vaka pravam... 5 dena po 10 grama dnevno, podeleno na dvapati po 5 grama, nasabajle i pola saat pred trening. Posle 25 dena samo po 5 grama dnevno, pola saat pred trening. Pa sleduva 3 nedeli pauza, pa pak mesec dena 5 grama dnevno, prosledeno so pauza od mesec ipol. I se povtoruva istiot ciklus.

Колку што јас знам, во дозата на полнење се конзумираат по 20 грама поделено на 4 пати во првите 5 дена и тоа: 5г. после доручек, 5г. после ручек, 5г. 30мин. пред тренинг, 5г. после тренинг. Е сега од шесттиот ден се конзумираат по 10г. 2 пати во текот на денот, 5г. после доручек, 5г. 30мин пред тренинг. Потоа следува 3-4 недели пауза.
macbeth

The administrator has disabled public write access.
 
#32647
Re:Креатин 5 Years ago Karma: 2
Se e toa prashanje na lichen izbor. Nekoj zema i po 15 gr vo faza na odrzuvanje, nema pishano pravilo. Treba da probash eden nachin i da vidish kako ke ti deluva.
Skeptic
Senior Boarder
Posts: 40
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.
 
#32648
Re:Креатин 5 Years ago Karma: 10
elenabitola wrote:
дали креатинот можат да го користат и жени ме интересира мене за намалување на телесна тежина со вежбање на кардио(трчање) ми имаат кажано дека креатинот ги задрзува течностите во организмот и на знам ти шо ке сум качела на тежина ако го конзумирам и не сум смеела да пијам кафе?
- може да го користат и жени, зошто да не..
- за твојот случај, само за кардио тренинг не ти треба креатин, подобро е некој топач
- тоа дека не смееш да пиеш кафе и креатин не е точно... може да се пијат и двете само ќе треба да пиеш повеќе вода, бидејќи креатинот "влече" вода за да ги хидрира мускулите а кафето е дуаретик, и кога се комбинират двете може лесно да се дојде до дехидрација ако не се пие доволна количина на вода
1van
Moderator
Posts: 298
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Birthday: 06/07
The administrator has disabled public write access.
 
#32649
Re:Креатин 5 Years ago Karma: 2
kreatinot NE pomaga pri namaluvanje na telesnite masti , dava sila izdrzhlivost i masa , a mozhat da go koristat i zheni
greene
Senior Boarder
Posts: 40
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
The administrator has disabled public write access.
 
#32664
Re:Креатин 5 Years ago  
После колку време се губат резултатите добиени од креатинот конзумиран еден месец?
macbeth

The administrator has disabled public write access.
 
#32665
Re:Креатин 5 Years ago Karma: 5
macbeth wrote:
После колку време се губат резултатите добиени од креатинот конзумиран еден месец?
Не се замарај многу... може нема да изгубиш, чути си вежбај си
undertaker_vojce
Gold Boarder
Posts: 303
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: Велес Birthday: 12/27
The administrator has disabled public write access.
vojce_kane@hotmail.com
vistinskata e-mail adresa
 
#32831
Re:Креатин 4 Years, 11 Months ago  
Вака сега, неделава планирам да земам креатин, ќе практикувам фаза на полнење. Е сега... 5г. после доручен, 5г. после ручек, 5г. 30 мин. пред тренинг, 5г. веднаш после тренинг. Е сега мене ручекот ми е околу 16 часот, а тренингот од 17 до 18 часот. Сега како да направам за 4 пати да го конзумирам дневно по 5г. Има ли некој предлози, и програмата ми е пон, вто, чет и петок тренинзи, додека сум таа недела во фаза на полнење а среда не тренирам, и тој ли ден да практикувам по 20г. дневно? А во фазата на одржување да конзумирам по 5г. или по 10 г. дневно? Искуство во теретана, 5 недели.
macbeth

Last Edit: 2013/05/06 03:28 By .
The administrator has disabled public write access.
 
#32836
Re:Креатин 4 Years, 11 Months ago Karma: 150
macbeth wrote:
Вака сега, неделава планирам да земам креатин, ќе практикувам фаза на полнење. Е сега... 5г. после доручен, 5г. после ручек, 5г. 30 мин. пред тренинг, 5г. веднаш после тренинг. Е сега мене ручекот ми е околу 16 часот, а тренингот од 17 до 18 часот. Сега како да направам за 4 пати да го конзумирам дневно по 5г. Има ли некој предлози, и програмата ми е пон, вто, чет и петок тренинзи, додека сум таа недела во фаза на полнење а среда не тренирам, и тој ли ден да практикувам по 20г. дневно? А во фазата на одржување да конзумирам по 5г. или по 10 г. дневно? Искуство во теретана, 5 недели.

Во фаза на полнење пиј ги пред доричек, пред ручек, пред трениг и по тренинг дозите од 5 гр. Фаза на одржување, за почетник ти е доволно 5 гр дневно после тренинг, а во денови кога не тренираш, наутро.
Ѓороски
Херкулес, едноставно најдобар.
ХЕРКУЛЕС
Posts: 11538
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male boban.gjoroski herkules Location: Skopje Birthday: 08/07
The administrator has disabled public write access.
 
#32838
Re:Креатин 4 Years, 11 Months ago  
Ѓороски wrote:
macbeth wrote:
Вака сега, неделава планирам да земам креатин, ќе практикувам фаза на полнење. Е сега... 5г. после доручен, 5г. после ручек, 5г. 30 мин. пред тренинг, 5г. веднаш после тренинг. Е сега мене ручекот ми е околу 16 часот, а тренингот од 17 до 18 часот. Сега како да направам за 4 пати да го конзумирам дневно по 5г. Има ли некој предлози, и програмата ми е пон, вто, чет и петок тренинзи, додека сум таа недела во фаза на полнење а среда не тренирам, и тој ли ден да практикувам по 20г. дневно? А во фазата на одржување да конзумирам по 5г. или по 10 г. дневно? Искуство во теретана, 5 недели.

Во фаза на полнење пиј ги пред доричек, пред ручек, пред трениг и по тренинг дозите од 5 гр. Фаза на одржување, за почетник ти е доволно 5 гр дневно после тренинг, а во денови кога не тренираш, наутро.


Значи нема врска што ручекот и тренингот ми се во период од 1 до 1 ипол час, така?
macbeth

Last Edit: 2013/05/06 15:42 By .
The administrator has disabled public write access.
 
Go to topPage: 123
Moderators: 1van, mafmaf

SPORTIX ПОНУДА                                                                                                                                                             


   

     


  


 

Атлета на Македонија 2015

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Понуда