Добродојде, Гостин
Ве молиме Најавете се или Регистрирајте се.    Ја заборавивте лозинката?
Go to bottomPage: 1
TOPIC: pomosh
#26402
pomosh 6 Years, 5 Months ago Karma: 0
Како прво бидејќи сум нов член на форумов здаво на сите.Моментално земав протеин all whey 2.3kg od allmax па сакам да ве прашам колку пати во денот да го пијам на страната на napumpajse пишува 45 мин пред тренинг и после тренинг или пред легнување и освен тоа ми рекоа дека треба и декстроза некој ми викат дека имало во сувото грозје па колкава количина треба да внесувам декстроза поздрав
dav4o
Fresh Boarder
Posts: 2
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: vinica Birthday: 02/10
The administrator has disabled public write access.
 
#26403
Re: pomosh 6 Years, 5 Months ago Karma: 24
Vo zavisnost kolku kilogrami imas, kakva ti e celta - masa ili definicija, i kolku obroci imas dnevno, priemot na protein i jaglenihidrati mozi mnogu da varira.
Dekstrozata e vsusnost prost jaglenhidrat, i ne e vazno dali ke zemas dekstroza ili suvo grozje posle trening, no treba da ja zadovolis potrebata vo momenti koga za da se spreci katabolizam, osobeno vo memnti koga e vo najrazviena faza - posle trening.
Pak vo zavisnost od celta sto sakas da ja postignis, mozi da zemas razlicna kolicina na prost i isto slozen seker. Ako odis na masa, vednas posle treningot dobro e da zemis 30-50 grama protein + 30-40 grama prost seker. Posle 40 min do 1 cas treba da imas dobar obrok koj ke se sostoi od 30-40 grama proteini i 70-100 grama kompleksni jaglenihidrati.
Za prasanjeto so protein, ako celta ti e masa, treba da primas nad 2.5, 3 grama protein po telesna masa, za da imas rezultati, no sepak da ne se zaborava na jaglenihidrati i masti. Seto ova e samo primer, kolicinite mozat mnogu da variraat.
Ima mnogu materijal vo forumot od kade sto mozi da naucis povekje.
mafmaf
Moderator
Posts: 583
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male
Last Edit: 2011/11/16 00:36 By mafmaf.
The administrator has disabled public write access.
 
#26404
Re: pomosh 6 Years, 5 Months ago Karma: 0
Фала многу на одговорот.Почнав да одам во теретана пред околу 7 месеци редовно скоро не испуштав тренинг 6 дена во неделата кога кренав бев 97 килограми сега сум 84 пив л карнитин целта ми е дефиницаја сега моментално одам 5 пати во неделата и секој ден трчам на трака или возам точак позз
dav4o
Fresh Boarder
Posts: 2
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male Location: vinica Birthday: 02/10
The administrator has disabled public write access.
 
#26405
Re: pomosh 6 Years, 5 Months ago Karma: 24
Ako celta ti e definicija, namali sekakov vnes na prosti jaglenihidrati kako sto se dekstroza ili suvo grozje, ogranici gi samo posle trening i mozi so prviot obrok.
Variraj vnes na jh, i masti, vnesot na protein treba da e sekgoas povisok koga odis na definicija.
Nikoj ne moze da ti kaze kolku jh ili masti bi bilo najdobro da primas, zatoa sto e mnogu individualno, no skoro sekogas odgovorot ke e da izbegnuvas prosti jh, da go namalis opstiot vnes na jh, i da probas koja kolicina na kvalitetni masti raboti najdobro za tebe fo fazata na definicija (ili namaluvanje na masata)
mafmaf
Moderator
Posts: 583
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male
The administrator has disabled public write access.
 
#26414
Re: pomosh 6 Years, 5 Months ago Karma: 24
mafmaf
Moderator
Posts: 583
graphgraph
User Offline Click here to see the profile of this user
Gender: Male
Last Edit: 2011/11/16 13:20 By mafmaf.
The administrator has disabled public write access.
 
Go to topPage: 1
Moderators: 1van, mafmaf

SPORTIX ПОНУДА                                                                                                                                                             


   

     


  


 

Атлета на Македонија 2015

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Понуда